DZIEŃ WZOROWEGO UCZNIA
10 lutego odbył się w naszej
szkole Dzień Wzorowego Ucznia.
W I
semestrze r. szk. 2016/17 wysokie wyniki w nauce uzyskali:
Klasa IV a:
1.
Julia Rymarska
2.
Klaudia Gołko
3.
Adam Lipski
4.
Hubert Dańko
5.
Claudia Pyłko
Klasa IV b:
1.
Natalia Murza
2.
Gabriela Pacewicz
3.
Kacper Radulski
Klasa V a:
1.
Łukasz Betto
2.
Julia Michniewicz
3.
Kacper Kimborowicz
4.
Anita Kowalczuk
5.
Jakub Jasiński
6.
Karolina Baran
Klasa V b:
1.
Weronika Szacka
2.
Aleksandra
Malinowska
3.
Kacper Kowejsza
Klasa VI a:
1.
Adrianna
Kowalewska (najwyższa średnia w szkole)
2.
Justyna Baran
3.
Natalia Pieszko
4.
Agnieszka Szyszko
5.
Urszula Szyszko
6.
Karolina Żurkowska
Klasa VI b:
1.
Sylwia Giełażyn
2.
Natalia Górewicz
3.
Karolina Jatkowska
4.
Sylwia Kul
5.
Patrycja Paszko
6.
Weronika Skurska
Uczniowie ze stuprocentową
frekwencją:
1.
Katarzyna
Sienkiewicz, klasa IV a
2.
Jakub Jasiński,
klasa V a
3.
Natalia Żemajduk,
klasa V a
4.
Karol Gotówko,
klasa V b
5.
Klaudia
Pawlukiewicz, klasa VI b
Laureaci konkursu ekologicznego
„Coś z niczego”.
I miejsce zajęła
Daria Lubecka
II miejsce ex aequo zajęły
Gabriela Pacewicz oraz Claudia Pyłko.
III miejsce zajął Jakub Iłendo
Pozostali uczestnicy konkursu
otrzymali wyróżnienia.
Anita Kowalewska
Natalia Murza
Łukasz Betto
Aleksandra Malinowska
Julita Gołdowska
Julia Rymarska
Amelia Szczuka
Dominika Pogorzelska
Aleksandra Żmijewska
Julia Kulikowska
Pierwsze miejsce w konkursie na
„Najładniejszą ścienną gazetkę klasową” o tematyce bożonarodzeniowej zajęła
klasa VI a.
Wyniki konkursu na
najpiękniejszą szopkę bożonarodzeniową:
I miejsce zajęła Claudia Pyłko
z kl. IV a,
II miejsce zajęły Emilia i Ewa
Święcickie.
a III miejsce Julita Gołdowska
z klasy IV b.
Wyniki konkursu kolęd i
pastorałek.
W kategorii solistów:
I miejsce – Julia Michniewicz
- V a
II miejsce – Klaudia
Pawlukiewicz – VI b
III miejsce – Sylwia Giełażyn –
VI b
Wyróżnienia otrzymały
następujące osoby:
Gabriela Pacewicz, Karolina
Baran, Natalia Pieszko, Natalia Górewicz i Dagmara Lubecka.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||